Wednesday 4 July 2012

A gentlemans Dignity Preview

As Salam.

hari ni ak xde wat pape pon kat uma. baju belambak nak kene basuh, tapi tahap malas tu sangat lah tinggi mengalahkan tahap rajin. jadiknye baju pon dibiarkan terbelangkai terbengkalai kat dalam bakul je. biase lah, kalo da biase duk hostel mesty x bape nak kesah kan baju duk dalam bakul je, even da balik uma pon, x rase semangat nak basuh baju tu. ak je ke yang camtu. ade lagi kan korang-korang yang suke wat cam aku kan...kan kann??harap harap bukan aku je.muhehehehehehe..


panjang bebeno intro aku nye. kalo buat karangan BM susah pulak nak panjang-panjang kan.anyway, citenye aku sambung tengok cite A Gentlemans Dignity ni. so nak cite sikit. Aku excited gile dengan cite ni, x tawu lah kenape. Hero-hero xdela hensem mane. Tapi Kelaka. Maybe sebab tu kot, aku sanggup ulang, ulang, ulang, dan ulang banyak kali dalam sehari tu tengok parts yang ak suke. Biasenye Part yang lawak then yang romantik.Opsssss!!!


Ni antare parts yang aku suke. Harap-harap dapat bagi semangat kat korang tuk tengok cite ni. But, scene preview yang aku wat ni cume tuk episod 11 and 12 je k. Sebab ni yang aku tengok pagi tadi. Please ignore the play button. sebab aku tak download cite ni. Tengok kat web je.

mereke berjalan-jalan kat padang lalang maybe. Tapi kalo cerite cinte sebenar mane ade nak wat mende-mende camni kan. Jangan harap la, dengan cuace Malaysia yang panas ni.


time ni Yi Seo datang kat pejabat Do Jin. Sebab yang aku rase sweet adelah Do Jin ni ade wat request kat Yi Seo supaye die datang kat pejabat and die nak Yi Seo wander around and tengok diri die dari bawah tu. Then yi seo pon buat la. but at last, Do Jin suh Yi Soe naik atas. Plus the dialouge was like this which make me laugh

Do Jin : how do i look from there?
 Yi Seo : you look good
Do Jin : of course, i'm trying hard to look cool. Come up, I even look better close. if u look even closer yo'll have trouble breathing.

Pade aku, mende ni kelaka n sweet. I like it.




No comments:

Post a Comment